bebeimgeliyor

BUGÜN KÜ TRTR OKUL TV DE YAYINLANAN ANNE -ÇOCUK PRORAMI VE BEN

Posted on: March 11, 2011

http://www.youtube.com/watch?v=vy1fDNRnDyo

Bugün 14:50 de yayınlanan Anne -çocuk programında ben de vardır. Dün geceden beri çok heyecanla beklyordum.

Tv kanalına gittiğimde çalışan arkadaşlar bançok güzel davrandılar. Çok ilgililer.Ne yapacaktım.. merakla bekliyordum.

Neyse ki program başladı ve ortalam 20 dk sonra bana söz verdiler. Bebeklerin çamaşırlarını nasıl yıkarız?

Onların destekleriyle güzel bir program oluverd…

Ama insanın kendsini ekranda seyretmesi çok enteresan.Tv insanı şişman gösteriyor diyorlardı. EVET!!!!

Ben kiloluyum ama ekran sanki daha da şişko göstermiş:((

Neyse bir daha ki çekimlere diyorum!!

1 Response to "BUGÜN KÜ TRTR OKUL TV DE YAYINLANAN ANNE -ÇOCUK PRORAMI VE BEN"

bakalım neler söyleyeceksiniz???

Leave a comment


  • None
  • bebeimgeliyor: bakalım neler söyleyeceksiniz???
  • dorikus: çok aktif bir pano :;))))))
  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.

Categories